f Cakes and the City: Friday I'm in love #21

2012-06-15

Friday I'm in love #21


#21, source: Feminist Ryan Gosling

W ten piątek wypada 21 - oczko ;) i nie byłoby Ryana gdyby Klara nie wywołała Go dziś do tablicy na fb ;) Co prawda, aktualnie jestem na odwyku Ryan'owym, ale od wczoraj jest mi z tym coraz trudniej (o tym wkrótce), dlatego ten Derrida i mój naprawdę tough week... ;)

Klara jest współautorką niezwykłego projektu Zamiast szorować gary poczytaj "Panią Bovary" - drogie i drodzy, zamiast wszelkiego zamiast, polecam (nie pierwszy raz?) odwiedzić tę stronę :)

wczoraj jeden z portali rowerowych (tylko który?!) podliknował makelifeeasier służąc pomocnymi i fachowymi komentarzami jak postępować z rowerem: że należy podnieść siodełko i torebki nie wieszać w ten sposób itp. Wszystko zabawne i uroczo irytujące - dodam od siebie nienaturalną przeczystość opon i całego roweru (łańcuch pielęgnuje się osobno). I to jest prawdziwa obraza dla cyklistów ;)
nowa płyta Hot Chip, np. Look At Where We Are

Insolent Miss L. hipsteria ;)
Udanego, gorącego, wolnego! :)



6 komentarzy:

  1. "aktualnie jestem na odwyku Ryan'owym" - Magda, kocham Cię normalnie! :) You made my day! Tobie też miłego dogrzewania weekendowego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z Wrocławiem nie wypaliło :( choć ciągle mam nadzieję, że skoro planowany czerwiec wyskoczył z ramówki, to może jednak latem, na chwilę, jakoś się uda...w końcu do sierpnia dużo czasu (i na pewno, na 100% dam znaka wcześniej - masz jak w banku! :))

      Usuń
  2. aaa.. tylko nie Derrida:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, Ryan... kocham gościa od dobrych paru lat, a ostatnimi czasy zrobił się tak popularny!

    OdpowiedzUsuń
  4. panią bovary regularnie podglądam, panią hipster wielbię miłością ambiwalentną, ryana absolutną. dziękuję za linka do feminist ryan gosling, tego mi było trzeba.
    Pozdrawiam
    MF

    OdpowiedzUsuń
  5. damn' Ryan!! a niech mnie! znowu mi o NIM przypomniałaś;))
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń

Ogląd i pogląd mile widziane. Ukłony :)
Many thanks for your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...